woensdag 29 januari 2014

Een cadeautje voor mezelf

Soms mag je jezelf eens verwennen. Niet omdat je jarig bent, niet omdat het kerstmis is, niet omdat....

Wel omdat het gewoon mag!!! En omdat het zalig is om een pakje open te doen-ook al weet je al wat er in zit-.. 
Ik kocht op urban outfitters online een fish eye fototoestel. Analoog, dus met filmrolletjes.
Superspannend dus wat het resultaat gaat zijn *nostalgie*... Ik ging zondag naar de Hema om een filmrolletje te kopen en de vrouw aan de kassa zei: "mevrouw je weet toch wat dit is?" Ik zei"ja" zij opnieuw: " ok ik dacht dat je misschien iets anders wou en je vergist had want dit verkopen we nog amper.. Kijk de houdbaarheidsdatum eens na mevrouw?" ... 

Ondertussen trok ik drie foto's, in het weekend trek ik er eens mee op uit zodat dat filmrolleke vol staat en ik dus snel resultaat kan zien (ik ben veel te ongeduldig!). 

Op lomography.nl staan er nog wel toestelletjes op m'n verlanglijstje. Maar eerst kijken hoe deze fisheye me dus bevalt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten